Honda Jazz L15B Standard Top Speed Malaysia

Honda Jazz L15B Standard Topspeed Malaysia - Asslalamualaikum, di sini ada satu video kereta Honda Jazz yang bernadikan enjin L15B berkapasiti 1500cc dan juga menggunakan kotak gear manual 6 kelajuan. Jazz versi ini tiada di Malaysia. Video dibawah menunjukkan Jazz ini dibawa sehingga ke kelajuan maksimum di lebuhraya di Malaysia. Jom layan...

jazz L15B topspeed, honda fit L15B topspeed

4 comments.. read them below or add one

AnonymousAnonymous November 05, 2015
aku rasa meter jarum ni dah rosak, kelajuan sebenar mungkin 145km ke 150km je, pakai meter digital lebih tepat!
Bukan nak condem, tapi kalau lebih dari 180Km/sjm tak macam ni rupa dia.
AnonymousAnonymous November 06, 2015
betul lah ni lebih 200kmj.. ko pnh naik kereta selain perodua dan proton bawak 180?
AnonymousAnonymous November 07, 2015
mengarut. lebih 200?
gedohom gedohom November 08, 2015
ni semua auta, takat tunjuk spedo meter aje aku bolih buat

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.