Jasa Azmin Ali Setelah 100 Hari Bergelar Menteri Besar

Jasa Azmin Ali Setelah 100 Hari Bergelar Menteri Besar, Sembur Nyamuk Aedes, Gali Longkang, Turun Longkang, Masuk Longkang, Tempat Pembuangan Sampah, Masuk Tong Sampah, Sembur Racun. - Assalamualaikum, apa pandangan anda semua setelah 100 hari Azmin Ali menjadi MB selangor? sila jawab di ruangan komen di bawah.

Jasa Azmin Ali Setelah 100 Hari Bergelar Menteri Besar, Sembur Nyamuk Aedes, Gali Longkang, Turun Longkang, Masuk Longkang, Tempat Pembuangan Sampah, Masuk Tong Sampah, Sembur Racun.



Jasa Azmin Ali Setelah 100 Hari Bergelar Menteri Besar, Sembur Nyamuk Aedes, Gali Longkang, Turun Longkang, Masuk Longkang, Tempat Pembuangan Sampah, Masuk Tong Sampah, Sembur Racun.

{ 7 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous November 17, 2014
1st Class MB. Sanggup masuk padang bermain dgn lumpur dan kekotoran. Harap2 lps ni Selangorku Sayang akan jadi negeri contoh negeri terbersih
AnonymousAnonymous November 17, 2014
Lepas ni boleh turun padang bina lebuhraya KIDEX.
AnonymousAnonymous November 17, 2014
Kahkahkah... tpi mmg patut dipuji kalau nak banding juak2 UMNO/BN, mana sgp nak buat bende ni sumer? Tahu jd murai je melalak sana sini dgn statement bangang tak abis2. Diharapkan sikap ni berterusan jgn kerana baru pegang jawatan mcm penyapu baru pulak.Perjalanan masih jauh YB, semoga dugaan, cubaan & hasutan syaitan2 yg dikenali tidak akan menggugat iman hingga menghancurkan harapan rakyat Selangor yg inginkan perubahan.
Hamidi SP Hamidi SP November 17, 2014
Ok la tu. Perkara yang sepatutnya dilakukan seorang YB selepas penat berebut jadi MB..hehe
AnonymousAnonymous November 17, 2014
orang muda idea muda.....
tapi aku dah mula cuak bila yb azmin kritik kontraktor murah kerja tak berkualiti.
sok penat2 orang buat kira2 nk masuk tender...orang tu jugak lah yang dapat.
harga lagi mahal pulak tu.
nilah bunga2 rasuah nak jadi, lama2 sok runding terus.
so..apa beza ngan 'sebelah sana' yb?
AnonymousAnonymous November 17, 2014
YB rumah urut haram china doll banyak tu, esok mai lah datang jengok2 sikit ya
AnonymousAnonymous November 19, 2014
OK lah tu...Jangan macam sesetengah YB atau YAB tu...masa pilihanraya saja turun padang..pakai pakaian marhaen..naik motor buruk untuk raih undi. Beli menang tak nampak batang hidung!!!! Azmin juga dah bagi amaran pada PBT kerana baiki jalan masih juga rosak cepat...seperti 'lepas batuk ditangga' katanya...setuju sangat..

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.