Pemandu Teksi Nafi Tumbuk 3 Gadis Myvi & Dedah Punca Kejadian Sebenar

Pemandu Teksi Nafi Tumbuk 3 Gadis Myvi & Dedah Punca Kejadian Sebenar - Susulan dari video kes pergaduhan di stesen Petron Seksyen 7, Shah Alam, pada Ahad lalu tersebar di media sosial sejak semalam, ramai yang mengecam tindakan kedua-dua pihak.

Menerusi video pertama yang disebarkan, orang ramai mengecam tindakan beberapa gadis berkenaan yang biadab dan kurang ajar memaki hamun lelaki usia pertengahan itu.
Pemandu Teksi Nafi Tumbuk 3 Gadis Myvi & Dedah Punca Kejadian Sebenar

Video kedua pula menunjukkan lelaki terbabit yang juga seorang pemandu teksi bertindak kasar terhadap gadis-gadis berkenaan sehingga menyebabkan mereka berang dan tercetusnya perang mulut di antara kedua-dua pihak.

Menurut laporan Harian Metro bertarikh 30 Mac 2015 semalam, punca kejadian itu berlaku kerana pemandu teksi berkenaan enggan memberi laluan kepada kereta Myvi itu walaupun sudah memberi isyarat masuk ke kiri termasuklah mengangkat tangan.

"Pemandu teksi itu enggan memberi laluan dan menghimpit kenderaan kami daripada masuk ke stesen minyak terbabit. Sejurus masuk ke stesen minyak, teksi itu secara tiba-tiba datang dari kiri dan melanggar kenderaan kami beberapa kali," kata Sharifah Fara Ryyana Syed Fareid, 25, yang juga mendakwa mereka ditumbuk oleh lelaki itu sehingga cedera di bahagian muka.

Akan tetapi, itu hanya cerita dari sebelah pihak tiga gadis berkenaan yang mendakwa diri mereka sebagai mangsa dalam kejadian yang tidak diingini itu.

Tampil seorang lelaki yang mendedahkan dirinya adalah rakan sepejabat pemandu teksi berkenaan yang dikenali sebagai Cikgu Azmi.

Berikut adalah pendedahan beliau di bawah:

Salam semua, driver teksi yang korang dok kutuk itu merupakan salah seorang kakitangan office ambe. Nama dia Cikgu Azmi. Kitorang panggil dia cikgu sebab dia mengajar driver cara memandu Prime Mover (tau tak? Trailer la) dengan cara yang betul.

Dia bukan full time bawa teksi tetapi dia ada lesen teksi dan merupakan seorang bekas tentera.

Kisahnya bermula apabila kereta Myvi budak-budak itu melanggar teksi Cikgu Azmi dan blah macam tu je. Cikgu Azmi nak kejar sebab nak settle tetapi diorang pecut menghala ke Shah Alam.

Last-last dapat block kereta mereka di Petron Seksyen 7 Shah Alam.

Keluar je dari kereta, dihambur segala cacian. Korang dah tengok video itu kan.

Aaa, lupa nak cakap, Cikgu Azmi ni selalu jadi imam di surau office kami.

Okay, sambung cerita, kesan dari amukan tersebut, telefon Cikgu Azmi telah retak. Kos baikpulih pula menelan belanja RM600.

Untuk menguatkan fitnah terhadap Cikgu Azmi, salah seorang budak ini telah memecahkan cermin kereta diorang sendiri. Terdapat kekelakaran di situ.

Habis on-scene punya cerita.

Sampai di Balai Polis, sedang Cikgu Azmi membuat laporan polis, datang bapa budak-budak itu yang bergelar Datuk. Datang bising-bising terus menumbuk muka Cikgu Azmi. Seterusnya datang makcik a.k.a Datin melempang muka Cikgu Azmi. Darah bercucuran di lantai balai polis.

Untuk pengetahuan korang, Cikgu Azmi tidak langsung menggunakan kekerasan dalam kes ini. Harap dapat menjelaskan segala kekeruhan yang timbul.

Demikian penjelasan dari individu bernama Hurairah bagi sebelah pihak pemandu teksi terbabit.

Polis sedang menyiasat insiden terbabit dan mengesahkan telah menerima laporan kedua-dua pihak termasuk laporan yang mendakwa bapa gadis berkenaan telah menyerang pemandu teksi itu selain membuat kekecohan di balai.

4 comments.. read them below or add one

HAMIDIsP HAMIDIsP April 02, 2015
Macam orang kaya keluarga gadis2 tu. patutlah sombong sangat..
AnonymousAnonymous April 02, 2015
dengan gelaran datuk boleh tumbuk orang edpan polis dalam balai polis..
kita tunggguuuuuuu... hasil siasatan
zool zool April 02, 2015
macam-macam hal sekarang ni
AnonymousAnonymous April 03, 2015
rocky the great brown unused dick says: habes, sorang minah yang bercalar muke tu lagu mana pulok? ade makhluk ghaib kat petron yang cakar & lempang dia ke? pening aku... baek aku ulang tayang tengok klip kiki cdm25

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.