Cerita Lawak : Pistol Pemecah Masalah




Salam...Sehari blog tak diupdate sebab sibuk...Pagi nie Afif ada sikit cerita yang dikongsi dengan para pembaca...Klik Seterusnya untuk membaca...




SUMBER

{ 10 comments.. read them below or add one }

acadbobo acadbobo August 25, 2011
nampaknya citer doraemon akan tamat la mulai hari ni..haha
FYA PELANG! FYA PELANG! August 25, 2011
oh no ! mati da watak nobita :DD

ISU HANGAT YANG MEMERLUKAN PENDAPAT. PLEASE -_-" http://fyapelangi.blogspot.com/2011/08/isu-hangat-yang-dingin-time-raya.html
Zul Fattah Zul Fattah August 25, 2011
haha..lawak2.. memang padam muka nobita tu.. aku benci r dia..
Clara Clara August 25, 2011
hahhaa...

mati teros..
nazirah nazirah August 25, 2011
hahahaha.. sian nobita
Cik Bell Cik Bell August 25, 2011
haha..nakal doraemon nie..
ZWAN SABRI ZWAN SABRI August 25, 2011
Alamak! mati dah nobita.. kesian doraemon nanti dia da xde tuan..
Doraemon meh sini meh.. Come to Papa.. HAHA


MySuaraBlog: Larangan Untuk Pengantin Perempuan
manmala manmala August 25, 2011
boleh letak blog saya dlm bloglist awak tak. hehehe
Famili Ceria Famili Ceria August 25, 2011
@manmala
boleh..tapi awak letak la blog saya dalam bloglist awak jugak...hehe

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.