Video Samseng #SingletHitam Sekolah Asrama Belasah Pelajar Menjadi Viral

#SingletHitam, Video Samseng Singlet Hitam Sekolah Asrama Belasah Pelajar Menjadi Viral, Asrama Sekolah Tomoi, Pelajar Samseng Singlet Hitam - Assalamualaikum.. ni asrama sekolah tomoi ke ape ni? Masing-masing pakat nak tunjuk skill tomoi kat member dia. Budak-budak tu  tak melawan boleh la ko tibai. Yang paling melampau budak yang pakai singlet hitam. Memang sangat kurang ajar..nak ragging pun agak-agak lah..

#singlethitam, Video Samseng Singlet Hitam Sekolah Asrama Belasah Pelajar Menjadi Viral, Asrama Sekolah Tomoi, Pelajar Samseng Singlet Hitam





Sumber -Page Sukanstar

6 comments.. read them below or add one

AnonymousAnonymous November 04, 2014
TOLONG UPLOD KE FB KITA TENGOK SAPE HANDAL
Famili Ceria Famili Ceria November 04, 2014
nampak gaya macam kat Malaysia dengan rupa asrama yang macam tu..
Hamidi SP Hamidi SP November 04, 2014
Inilah pelajar terbaik harapan negara. Klu dah besar mesti jd komando ni kan..
AnonymousAnonymous November 04, 2014
Terang2 situ tulis Kadet Polis Malaysia..malaysia la ni...
AnonymousAnonymous November 07, 2014
polis masih tak dapat cari lagi ke? kalau berani buat kat luar dan 1 sama 1.

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.