Anak Gadis Diculik Selepas Beli Nasi Lemak

NORSHAMIELLA dilaporkan hilang selepas keluar membeli nasi lemak berhampiran rumahnya di Labu, Seremban pada 20 April lalu.

SEREMBAN – Seorang ibu kini terpaksa menahan kerinduan setiap hari kepada anak gadisnya yang hilang selepas keluar membeli nasi lemak bulan lalu.

Afidah Abdul Aziz, 46, dari Taman Gadong Indah, Labu dekat sini berkata, Norshamiella Mad Alias, 19, hilang ketika keluar membeli sarapan pada pukul 8.30 pagi, 20 April lalu dan tidak pulang selepas itu.

Katanya, sejak itu, dia sekeluarga bimbang dengan keselamatan anak kedua daripada tiga beradik tersebut.

“Saya tidak tahu apa yang menyebabkan Norshamiella tidak balik kerana kami tidak pernah bertengkar atau berlaku perselisihan faham.

“Sebelum menghilangkan diri, saya selalu menasihatkan dia supaya menyambung pengajian dan tidak leka berseronok dengan rakan-rakan,” katanya ketika ditemui di sini semalam.

Ujarnya, dia sekeluarga sudah puas mencari Norshamiella di beberapa tempat tetapi gagal dan menurut rakan-rakannya, anaknya itu mengikut seorang lelaki dipercayai teman lelakinya berusia 24 tahun dan bekerja di Petaling Jaya, Selangor.

Famili Ceria - banyak kejadian culik menculik sekarang nie. harap korang dapat jaga diri sebik mungkin. 

2 comments.. read them below or add one

JebengOtai™ JebengOtai™ May 04, 2012
kes jenayah culik ni makin menjadi2..
aindzaya aindzaya May 19, 2012
macam2 kes sekarang nie..apa nak jadi dgn masyarakat kita skg..hmm

"Ooo.macam ni rupanya lelaki...gurlish sekalian sila berhati hati!".

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.