SEGMENT : Saya Punya Lagi Best!



Terima kasih kepada Nokakashichi sebab jemput aku masuk segmen nie...
Dan kepada yang nak join klik banner atau SINI

{ 8 comments.. read them below or add one }

peNulis SeNjA peNulis SeNjA July 17, 2011
rajinnye abg ni join contest
hyhhh hyhhh July 17, 2011
@waN Mohd Salim
nak bagi up trafik terpaksa la join banyak2...:D
hyhhh hyhhh July 17, 2011
@NoKaKaSHiCHi HowyeaH!!
sama-sama..x der hal lah nak join segmen ...
Unknown Unknown July 17, 2011
blog bro style lah
best dapat follow blog ni :)
kalau free singgah la ke blog saya, bg comment and nasihat.
http://fahmiefiras.blogspot.com/
nurshaf nurshaf July 18, 2011
dah bace entry tuh,,best, seram pon ade
hyhhh hyhhh July 18, 2011
@fahmie firas
ok...tapi aku pun blogger yang baru nak naik...so aku masih tak layak nak bagi komen...tapi aku bolehlah sekadar nak bagi nasihat..:D
Mr ApamPolkadot Mr ApamPolkadot July 19, 2011
Ada satu member saya, dia memang kaki contest, tak kira apa dia jumpa, maggie ker, contest milo ker, apa2 ker..semua dia sebat hehe...kat bilik dia ada mcm2 jenis hadiah hehe..mug, pen, baju and soo on...

Anyway bagus jugak kan dari tak buat apa2 =)

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.