Lelaki Kejam Campak Anjing Berkali-kali Ke Dalam Laut

lelaki kejam,campak anjing,dalam laut

Seekor anjing dibuang tuannya ke dalam laut.


Kejadian yang berlaku di Xiamen, China ini menyaksikan SEOrang pemuda berusia 20-an telah melempar anjingnya berkali-kali ke pantai.




Anjing yang cekal itu bagaimanapun berenang kembali ke pesisir pantai selepas di campak tuannya, menyebabkan tuannya itu melemparnya kembali ke dalam laut.

Orang ramai yang melalui kawasan itu cuba melarangnya berbuat demikian namun dia tidak mengendahkannya.


Selepas penat berenang, anjing itu tersadai di batu di tengah laut, kerana sudah tidak terdaya lagi untuk berenang.


SEOrang perenang berhati mulia membantu anjing itu dan mengambilnya ke darat kembali, lalu memberikannya kepada SEOrang wanita yang menyaksikan adegan itu.


lelaki kejam,campak anjing,dalam laut




lelaki kejam,campak anjing,dalam laut




SUMBER

{ 10 comments.. read them below or add one }

ika ika October 06, 2011
kesianye..kejam betol org uh..
AnonymousAnonymous October 06, 2011
bengong...kat sini kalo wat memang da kena pulun da budak tu
Ahmad Haziq Azlan Ahmad Haziq Azlan October 06, 2011
apa jadahnya buang laut.....
misz eyza misz eyza October 07, 2011
ya Allah, kalau dapat la kat saya tuan anjing tu, saya baling dia dalam telaga api. biar tak boleh berenang, tak boleh naik atas darat. kejam!
Awan Fantasia Awan Fantasia October 07, 2011
ambik dia tauk dalam laut tengok..

[Klik Sini] Imej Hantu Berjaya Dirakam ?
AnonymousAnonymous October 07, 2011
bodo betul la bdak tu..
ibbymueller ibbymueller October 07, 2011
die sebenarnya buat eksperimen nak tgk adakah anjing tersebut akan menjadi seekor anjing laut? ok x kelakar
Khairiz Khairiz October 08, 2011
kejam yang amat...apa salah anjing tu sampai tuan dia sanggup berbuat demikian...
Kisah Suka Duka KaMi BerSama Kisah Suka Duka KaMi BerSama October 08, 2011
macam bangangg .. kan dah kene sebijik ~ grr !
Mia Lydia Mia Lydia October 09, 2011
ape kes tuan nye tu campak anjing ke laut?
xde otak, xde akhlk btol!

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.