Bagaimana Nur Sajat Berubah Menjadi Maknyah?

Bagaimana Nur Sajat Berubah Menjadi Maknyah? - Nur Sajat bukannya remaja istimewa . Kini penuh kisahnya di laman fanpage-fanpage malaysia dek kerana tulisan-tulisan blogger . Tidak terlepas juga kami untuk menyiarkan ceritanya agar dijadikan pengajaran untuk semua . Bukan mahu membuka aib , tapi sekadar renungan pandang dalam tembak ke hati .

Mungkin sukar dipecayai yang Nur Sajat ini dilahirkan sebagai lelaki. Menurut Sajat Mak Nyah ini hanyalah satu nama. Baginya tak semua Mak Nyah kerja sebagai pelacur. Ada yang kerjaya sebagai model,peguam dan sebagainya..

Pada awalnya Sajat suka main makeup, memakai baju wanita kakaknya dan adiknya. Semasa mak sedang tidur, dia memakai kasut tumit tinggi milik maknya.

Di Sekolah sajat kurang bersosial dan gemar bersendiri. naluri wanita kuat membuat Sajat menukar penampilan.

Semasa berumur 14 Tahun di sekolah menengah, Sajat sudah mula memakan hormon. Disitulah pemulaan kehidupan baru Nur Sajat. Yang mula perasan adalah maknya sendiri.

Sajat membuktikan walaupun dirinya seorang mak nyah , dia mampu cari duit sendiri. Pada awalnya keluarga sajat tidak menerima perubahan Nur Sajat.



Bagi Nur Sajat, Keluarga tidak menerimanya pada awalnya kerana tidak tahan di cerca oleh orang sekeliling.

Ibu sajat menasihati kepada Ibu-ibu diluar sana janganlah hina anak sendiri. Sokonglah mereka. Dan di akui, Ibu si sajat menyokong perubahan si Sajat .

Dia tak mahu si sajat ini tak balik rumah bertahun-tahun hanya kerana Ibu bapa tidak dapat menerimaperubahan dirinya. tambahannya lagi biarlah rupanya berubah asalkan hatinya tak berubah..

Baginya ayah si sajat, dia sentiasa mendoakan akan dapat anak soleh. tetapi bila dapat anak yang macam ini kita orang menerimanya.

Bila di soal tentang perkahwinan, Si Sajat tak berkahwin kalau macam ini keadaannya. Ayah si sajat menasihati si sajat supaya jauhi fitnah.

Adik si sajat ini menyatakan abangnya tidak minta lahir bergini

"Sakit sebenarnya jadi macam ini. Bayangkan kalau diri saya ini wanita, tiba-tiba saya rasa yang saya lelaki. " kata adik si sajat

1 comment... add one now

HAMIDIsP HAMIDIsP July 28, 2015
Memang cantik tapi sayang..

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.