Ayam Ajar Penumpang Komuter Yang Sombong


Salam pembaca blog Afif di pagi hari...hampa persan tak perempuan tu memang taknak bagi orang lain duduk dengan letak sayuran yang dibelinya di atas kerusi...Jom tengok gambar seterusnya untuk nak tau apa yang terjadi seterusnya...


















p/s:Kalau benda ni jadi kat hampa, hampa nak buat dak?hehe..kasi ajar sikit...


SUMBER

{ 11 comments.. read them below or add one }

mcm ni lah mcm ni lah September 27, 2011
org singapore mmg kiasu,..
chae ra chae ra September 27, 2011
kalau nampak org cmni mmg patut sound je sikit...
peyansanstaro peyansanstaro September 27, 2011
padan muka kt ppuan tu..
hahahha
Finaz Jaafar Finaz Jaafar September 27, 2011
ahahaha..rasa kesian tapi rasa macam patut jugak..haha..sape soh tak bertimbang rasa..pentingkan dri sendiri kot camtuh
eddie yustin eddie yustin September 27, 2011
Salam...saya dari borakkosong..boleh tak pm saya kat FB pasal entri ni...eddie yustin
eija83 eija83 September 29, 2011
hahahahah... padan muke pompuan tu...:-D
AnonymousAnonymous October 02, 2011
TErBaEK laa Wa CaKAp Luuu...Gua pUn Akan WaT ini MaCam JuGak..:-D
FiqaSaleh FiqaSaleh October 10, 2011
hahaha..lawak..hhehehehe
afzam afzam November 18, 2011
haha padan muke pumpuan tu

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.