Jawapan Bernas Mengapa Hukum Hudud Patut Dilaksanakan Oleh Ustaz Zaharuddin

us. zaharuddin

Hari nie aku dah faham tentang hukum hudud dan mengapa ia sangat perlu untuk dilaksanakan...Sebenarnya hukum hudud ni tak kejam...Jom kita tonton video Undang-Undang Islam terhadap jenayah Rogol Dan Persoalan Hukum Hudud yang disampaikan oleh Ustaz Zaharuddin.













SUMBER

{ 8 comments.. read them below or add one }

Zul Fattah Zul Fattah September 27, 2011
spatutnye.. ari dulu lg hukum hudud ditegakkan.. bukannye skrang..
AnonymousAnonymous September 28, 2011
kalau dulu dah tak buat, apasalahnya buat sekarang.....
Lebai Kecut Lebai Kecut September 29, 2011
Sepatutnya, Mat Indera tegakkan hukum hudud bukan komunisma.
megat hakim megat hakim September 30, 2011
Yang paling penting tepuk dada tanya iman apakah hati dalam diri kita bersedia dan redha dengan Hudud. Korang tak boleh menipu Allah kerana Allah tahu samada benak hati korang tu seronok atau tidak nak menerima Hudud. Nanti akhirat kelak korang berjawablah dengan Allah Taala nanti..kat dunia kona lah korang selagi boleh...
rmakukaya rmakukaya September 30, 2011
salam hudud,moga bersama sama kita perjuangkan bersama hukum ALLAH TANPA MENGIRA parti, buat sikit2 lah dari xder langsung...masalah la ni kita nak buat gi tanya puak non Muslim mmg la sampai kiamat depa x setuju....tanya kat Muslim lak dia punya pusing kata kita x sedia lagi lah n x sesuai lah, patutlah R.S.A.W dah kata dah manusia di akhir zaman Muslimnya umpama bebuih dilautan, punyalah byk tapi paginya Islam ptgnya kafir......inilah jawapannya kan, yg ramai dok bising adalah yg Muslim termasuk mempermainkannya,perlekehkan dan menyindir2 hukum Allah ini,tambah lg non Muslim lg lah suka depa lg curah minyaklah maka akan hasilnya yg confirm adalah bala dr Allah kat Malaysia ni dah mcm2, dgn ribut,bencana alam,ekonomi,sumber makanan yg mahal tapi ada jer alasan mereka ni....ni semua masalah global,...tengkorak hang...saya sokong hudud.
Neezhom Photomalaya Neezhom Photomalaya September 30, 2011
Salaam. InsyaAllah kerjasama ramai diperlukan untuk memberi kefahaman kepada mereka2 yg masih jahil ttg HUkum Hudud. Semoga kita semua dapat membantu agama Allah dan org2 yg mahu tegakkan Undang2 Islam, amin. Very nice admin, jazaakallahu khoir, wa baarokallahu fiikum :)
AnonymousAnonymous October 01, 2011
SEBENARNYA sebelum merdeka, ada negeri2 melayu yg menjalankan undang2 ISLAM
Bila Merdeka, semua hilang... salah sapa
mat inderamat indera October 03, 2011
salah BN la...

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.