Imam Solat Terpantas Di Dunia

kereta



Salam..tadi dekat Facebook, aku ada jumpa video Imam Sembahyang paling laju..Aku pun tak pasti sah ka tak depa nie sembahyang..sebab takdak toma'ninah langsung..Klik Seterusnya untuk tonton video tersebut...







{ 9 comments.. read them below or add one }

Kakkoii Kakkoii August 13, 2011
aib tidak boleh disebarkan.. ^^, mayb imam tu... ermm

btw, thx for sharing
Kakkoii Kakkoii August 13, 2011
aib tidak boleh disebarkan.. ^^, mayb imam tu... ermm

btw, thx for sharing
ZWAN SABRI ZWAN SABRI August 13, 2011
Omg.. cepat gilaaa.. kesian kat orang tua klaw semayang kat sini.. btw, depa suma nampak macam dah biasa je kan.. HUHU


MySuaraBlog: Lelaki Pun Kena Kanser Payudara
Munna Munna August 15, 2011
apa la yg diorang baca agaknya? =.=*
AnonymousAnonymous August 17, 2011
Uish, lajunye.. Jgn kata harkat & tajwidnya, makhrajnya pun belum tentu jelas.. Tak pasti la sah ke tak solatnya, tp kalau ikut hukum sebarang ketidaksempurnaan dalam solat berjemaah akan ditanggung oleh imam yang mengimamkan solat tersebut..

Kalau kes tak sengaja lain cite, tp kalo y nie tak tau la nk ckp cmne.. Tp saya setuju sebaiknya tidak patut disebarkan terlebih dahulu, kena dapatkan nasihat daripada org y lebih arif.. Kalau ianya salah, mungkin boleh disebarkan sebagai pengajaran & panduan agar menjauhinya.. Wallahua'lam...
BLADE EDGE BLADE EDGE October 02, 2011
Assalamualaikum...


niat solat expres ker ape niee??

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE
AnonymousAnonymous October 09, 2011
kelakar plak! kalau kt malaysia mcm ni, lepas sembahyang mesti berpeluh... org sembahyang nk relax2, khusyuk... haha
AnonymousAnonymous October 10, 2011
maybe dia mazhab lain .
AnonymousAnonymous October 20, 2011
Mungkin video yang dirakam dilajukan 5X.. Tujuan?

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.