Peminat No. 1 Blog Sharifdez

Salam semua...:D



Alhamdulillah aku berada dalam kedudukan No.1 walaupun masih tak dapat menaiki takhta Blogger Terbaik Sharifdez....Nak tahu siapa Blogger Terbaik Minggu 7 Blog Sharifdez...


Jeng...Jeng...Jeng...Tadaaa...



Tahniah diucapkan kepada Firdaus...

Blogger Terbaik Minggu ke-7


Ada lagi dua orang yang menduduki tempat kedua dan ketiga...Nak terjah blog mereka...klik banner mereka..

#2

#3



notakaki:pertama kali buat review blog..tu yang tak reti sangat...jom sama2 tingkatkan trafik blog...


Abg Mrdaha yang cool ada buat giveaway! Senang giler nak join..klik jer link nie.. Mrdaha Random Giveaway 2011

4 comments.. read them below or add one

SoLy SoLicious SoLy SoLicious July 08, 2011
perghh..mantap2 semuenye
mrs.asrafovic mrs.asrafovic July 09, 2011
HAHA....
okeh2..nnti amek la banner 2 eaa...

print screen je..:D
xtau la knpe...wat2 blog je mmg da ade coding2 2 xleh nk copy blog kter...

hehhehe..:) thnx ya..suke nye org tag2 link kter..

weee~~~:)
Famili Ceria Famili Ceria July 09, 2011
dah letak dah banner cik asrafovic...:D
Sharif Dez Sharif Dez July 16, 2011
Terima kasih dePalma Sp. Terharu sangat.

http://sharifdez.blogspot.com/2011/07/terharunya-tahniah-depalma-sp-terpilih.html

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.