Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?
Rupa sebenar Masjid Al - Aqsa
Ambillah masa membaca tentang kejadian masa lalu dan yang akan datang dan anda benar-benar tahu apa yang berlaku di Palestin pada hari ini.
Ini serius! Apa yang Zionis lakukan dan yang lebih penting anda tahu mengapa dan kenapa!

Pertama. Lihatlah pengalian dibawah Masjid Al-Aqsa...cukup cemas, bahaya dan merosakkan asas Masjidil Al-Aqsa. Jika sebelum ini anda membaca melalui portal yang berat sebelah. Kini saksikanlah sendiri kerosakan yang teruk akibat kerja pengalian ini. Keretakkan merata-rata di tiang besar, lantai dan dinding masjid yang suci bagi umat Islam.

Pihak Israel sedang menggali di bawah Masjidil Al-Aqsa. Mereka mengakui secara terbuka niat mereka untuk menghancurkan Masjidil Al-Aqsa dan di tempat ini untuk "membangkitkan semula "Temple of Solomon." iaitu Kuil Sulaiman.

Arkeologi dan ahli kaji sejarah tahu bahawa runtuhan "Kuil Sulaiman" terletak di bawah Masjidil Al-Aqsa. Kita tidak tahu berapa dalam penggalian tersebut, namun kita tidak boleh berdiam diri dan membiarkan sahaja. Ini perlu perhatian dunia Islam. Umat Islam yang berjuta-juta ramainya seperti buih dilautan berbanding yahudi laknatullah ini melarang keras kerja-kerja penggalian yang akan meruntuhkan Masjidil Aqsa suatu hari nanti iaitu Qiblat pertama bagi umat Islam sebelum Masjidil Haram.


Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?



Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?

Saudara Islam seluruh dunia harus tahu apa yang berlaku dan kesan pengalian ini! Ini satu kebenaran yang mengejutkan.

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?

Gambar dari Kuil Zionis. Ini adalah struktur pertama kali dikembangkan oleh Zionis di depan Masjid Al-Aqsa

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?



Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?


Imaginasi dari pelukis kesan Kuil Solomon

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?


Gambar keretakan tiang besar, lantai dan dinding Masjidil Al-Aqsa akibat dari kerja-kerja penggalian di bawah Masjidil Al-Aqsa.


Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?


Kubah emas bukanlah Masjidil Al-Aqsa tetapi adalah Masjid Batu bergantung "DOME OF THE ROCK. Setiap kali Masjidil Aqsa diucapkan di media, mereka akan menunjukkan Masjid " Dome of the rock" sebagai Masjidil Al-Aqsa. Sehingga orang ramai tidak menyedari yang mana satu Masjidil Al-Aqsa. Penulis pun baru tahu selepas dikelirukan oleh media barat.

Ini merupakan cara ZIONIST, sehingga Masjidil Al-Aqsa dihancurkan, umat Islam tidak perasan dan tahu kehancurannya. Menjadi kewajipan umat Islam untuk tahu yang mana satu masjid yang sebenarnya.

Keretakan di laman dan di dalam masjidil Al-Aqsa. Masjid "DOME OF THE ROCK" yang dilatar belakang.

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?
Dome Of Rock dalam kawasan masjid Al - Aqsa


Kenapa harus dilakukan kepada Masjidil Al-Aqsa? Adakah disebabkan nilai tanahnya atau lain-lain sebab musabab yang di kehendaki oleh Yahudi!

Nabi Sulaiman A.S dan rahsia yang tertanam di bawah Masjidil A-Aqsa

• Balik kepada sejarah silam kisah Nabi Sulaiman AS atau Raja Sulaiman yang bertanggungjawab membina apa yang dikenali sebagai Kuil Sulaiman".

• Nabi Sulaiman As berbeza dari Nabi-nabi yang lain kerana baginda di beri Allah SWT boleh menguasai umat manusia, dan bangsa jin.

• Nabi Sulaiman ditugaskan dengan menyebarkan ayat-ayat Allah SWT iaitu: keyakinan dan ibadah dalam hanya SATU tuhan sahaja.

• Perkara ini menjadi perhatian Nabi Sulaiman dimana terdapat kaum-kaumnya yang kuat mengamalkan ilmu sihir dan okultisme. Baginda memerintahkan segala pengawalnya untuk pergi ke seluruh negeri dan merampas setiap buku, naskah, kitab-kitab atau laman bahawa okultisme atau yang tertulis segala ilmu sihir dimana amalan sesat ini diajar untuk berhubung dengan pemanggil roh. Ajaran ini dimana amalan iaitu berkaitan dengan jin dan setan.

• Dalam Islam kita tahu bahawa ilmu sihir adalah haram. Al-Quran mengatakan kepada kita bahawa Jin dan Manusia harus tidak boleh berhubung kait walaupun hidup di dimensi yang selari dengan manusia, tetapi tidak harus berkomunikasi dengan satu sama lain. Jin tidak dapat dilihat, mereka boleh melihat kita, tapi kita tidak dapat melihat mereka. Tidak ada perkara seperti Jin "baik" atau membantu, kerana setiap jin yang bercakap dan berinteraksi dengan manusia secara langsung dilarang oleh Allah SWT.

• Jadi arahan Nabi Sulaiman AS supaya mereka membawa kesemua buku, kitab yang berkaitan dengan ilmu sihir kepadanya, dan kemudian baginda kuburkan semua buku, kitab dan apa jua yang berkaitan dengan amalan ini dimana baginda fikirkan paling selamat iaitu tidak ada siapa yang boleh mendapatkan atau mencurinya.

• Dimana baginda menanamkan iaitu di bawah tapak kuil asas tersebut. Baginda melantik beberapa orang kesasteria yang di kenali sebagai "Knights of the temple of Solomon" (Knight Templar) untuk menjaga asas kuil Sulaiman siang dan malam.

• Kesatria melakukan ini pada awalnya. Selepas Nabi Sulaiman (AS) wafat, The Knights menemukan apa yang mereka menjaga. Mereka menyedari pentingnya maklumat ini, amalan sihir mereka berada di hujung jari mereka. Mereka mencuri dan mula berlatih. Mereka pindahkan kitab-kitab dan mula berlatih dan mengamalkan dan benar-benar jauh dari agama Nabi Musa dan Allah SWT. Dan tenggelam di bawah kuasa dan pengaruh Iblis (setan). Kerana sifat ritual mereka, mereka dengan cepat menjadi yang paling kuat dan orang-orang terkaya di negeri itu. Wawancara terbaru dengan ahli okultisme menegaskan bahawa Syaitan memberi penghargaan kepada pengikutnya dengan kekayaan dan keuntungan material di dunia ini, asalkan mereka melakukan apa saja yang ingin mereka iaitu menyebarkan rasuah, kefasikan dan kehancuran di bumi di wawancara juga mengatakan bahawa Syaitan meyakinkan mereka, melalui para imam dan pendeta tinggi, bahawa ia adalah Allah yang nyata. Dan itu ia hanya salah faham.

• Selanjutnya selama berabad-abad, naskah itu diseludup ke Eropah, dan Kesatria Templar memberi nama "Free Mason". Dengan kekuatan yang ditemui, baru mereka cepat menyebar pengetahuan ini di seluruh dunia, dalam bentuk perkumpulan rahsia.

Semua dengan satu tujuan iaitu melayani "Allah" Setan, dan untuk mempersiapkan kedatangan Dajjal bermata satu, yang mewakili setan di bumi. simbol mereka adalah piramid atasnya oleh "semua melihat" SATU mata! Perlu diketahui bahawa orang Mesir kuno juga mempunyai satu mata melihat semua yang mereka sebut Mata Ra, dan Mata Osiris. Ingat bahawa ilmu hitam adalah diajar dari orang-orang kafir dari Mesir kuno.

WARNS US AGAINST THE BEING WITH THE “ONE” EYE.

• Kalau tak percaya? Lihatlah bahagian belakang bil Dolar AS - semua melihat satu mata di sana! simbol dimerata-rata. Amerika adalah negara pertama di dunia Masonik. Ada banyak kajian yang menyokong tuntutan ini, bukti mengejutkan, wawancara, adalah "RAHSIA" pengetahuan alam semesta ini yang masyarakatnya yang memiliki tuntutan. Sebenarnya mengamal ilmu hitam iaitu ritual sihir. Ini adalah "rahsia" mereka selalu berbicara tentang menguasai masa depan anda, mencipta kekayaan dengan meminta alam semesta untuk memberikannya kepada anda rohani, tidak berugama dll. Ini adalah bertentangan dengan Islam di mana iman kita dan kepercayaan kepada Allah SWT untuk tawakal kepadaNya. Itu sebabnya sebahagian orang Islam yang murtad kerana melihat Syaitan dan Iblis merupai Nabi Isa mendatangi mereka dan menolong mereka semasa dalam kecemasan. Dan mereka mempercayai Nabi Isa AS, tetapi sebenarnya kerja-kerja setan!

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?


Jadi jika freemason sudah mendapat hak dan kekayaan di dunia dan "harta rahsia" ini. Mengapa semua tertumpu untuk menghancurkan Masjidil Al-Aqsa?

Sebenarnya mereka sedang mempersiapkan kedatangan dewa mereka iaitu "Dajjal".

Apa yang Islam dan Nabi Muhammad SAW memperingati kita tentang kedatangan dajjal

1. Dalam Islam kita tahu Dajjal adalah Nabi palsu. Dajjal akan meniru seperti nabi sejati dalam segala hal. Nabi yang sebenar adalah Nabi Isa AS yang akan datang semula untuk memerintah dunia dari Jerusalem. Jadi disitulah di mana Dajjal akan tiba di atas tanah suci, Jerusalam.

2. Nabi Muhammad SAW berkata kepada kami bahawa Dajjal dikeluarkan dari dunia ini. Dengan demikian ia telah berada di planet ini sejak zaman RasuluLlah SAW. Kami diberitahu bahawa Dajjal akan hidup di bumi selama 40 hari (satu hari seperti setahun, satu hari seperti sebulan, satu hari seperti seminggu, dan selebihnya seperti hari biasa Ingat 1 tahun surgawi. Adalah sama dengan 1000 tahun manusia. anda melakukan matematik). Ini membuktikan bahawa ia adalah jin yang kuat, seperti jin boleh hidup selama ribuan tahun.

3. Semua Nabi-nabi memperingatkan kaum mereka tentang Nabi palsu ini.

4. Nabi Muhammad SAW pernah memberitahu kedatangan Dajjal dan memperingatkan kita untuk mengetahui bahawa Allah SWT tidak "bermata satu". Dajjal juga akan mempunyai perkataan kafir di dahinya. Nabi Muhammad SAW juga memberi amaran, bahawa setiap Muslim setelah mendengar "kedatangan" Dajjal perlu memaling muka daripada memandang wajah Dajjal. Dan membelakangkan dan terus berjalan menjauhkan diri darinya. Tidak melihat ke arahnya, atau berjalan ke arahnya. Jangan ingin tahu dan Nabi SAW memberi amaran bahawa orang yang terkuat imannya akan diuji dan mudah boleh jatuh korban fitnah Dajjal, kerana Dajjal adalah "Master of Deception".

Zionis pernah menyebut bahawa kawasan diantara sungai Nil dan Furat sebagaimana adanya "tanah yang dijanjikan." Dajjal raja mereka, dan sesuai dengan keyakinan okultisme, mereka harus membangkitkan kuil asal baginya untuk mengambil takhtanya.

Jadi di mana kuil asal dari Zionisme?

Bukti arkeologi dan sejarah membuktikan bahawa runtuhan kuil asal Sion adalah di bawah Kuil Sulaiman. Ertinya Nabi Sulaiman AS tahu bagaimana kuasa jahat sihir ini, maka ia membina kuil pada candi zionist tersebut. Menyembah satu Allah SWT yang benar cukup kuat untuk mengelakkan setiap kejahatan yang terjadi di sana.

Ini adalah kerana mengapa yahudi/zionist ingin menghancurkan Masjidil Al-Aqsa supaya mereka dapat membangunkan semula kuil dibawah Masjidil Al-Aqsa. Satu-satunya tempat ia boleh masuk dan memerintah, adalah kuil disesuaikan dengan alam yang jahat.

• Perkara ini menjelaskan mengapa Kerajaan AS begitu baik dengan Israel. Mereka mempunyai tujuan bersama, dan kepercayaan bersama. Mereka bekerja untuk sebuah kekuatan yang jauh lebih besar, dan jauh lebih jahat dan menipu. . Inilah sebabnya mengapa dasar luar negeri mereka pro-Israel. Inilah sebabnya mengapa mereka membiarkan Palestin akan diserang berkali-kali. Mereka perlu dan niat untuk menghancurkan Masjidil Al-Aqsa. Dan inilah mengapa mereka menggambarkan orang-orang Arab dan Muslim semua sebagai pengganas. Mereka ingin mengubah dunia melawan kita dalam kebencian, kerana faktanya adalah, orang-orang yang akan terus mempertahankan Masjid Al-Aqsa adalah orang Arab! Muslim!. Muslim memahami pentingnya Masjidil Al-Aqsa, ia adalah kiblat pertama umat Islam. Oleh kerana itu orang-orang Muslim adalah musuh dajjal dan Amerika adalah murid-murid Dajjal.

Dalam Al-Quran mengatakan bahawa salah satu tanda akhir zaman sebelum kedatangan Dajjal, dan menggambarkan akhir zaman, adalah runtuhannya Masjidil Al-Aqsa yang berlaku sebagaimana yang anda baca ini.

Semoga Allah SWT melindungi kita semua dari kejahatan Dajjal dan pengikutnya. Semoga cahaya Islam bersinar terang dari sebelumnya.

Dan bukti kedatangan Dajjal dan akhir zaman adalah kehancuran Masjidil Al-Aqsa....Allah hu akbar!


MEREKA memuliakan Tuhan MEREKA yang bermata satu! Astaghfirullah!.

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?


SUMBER : GOOGLE ..
Tag : Agama, Articles
40 Comments for "Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa?"

Perkongsian yang amat baik...:)

Lagi baik kalau ada ditunjukkan sumber {contoh buku mana, statistik mana yang dapat menyokong tulisan ini}. Selamat maju jaya...:)

masyaAllah.mage kite sume di bawah lindungan-Nya
ameen ya robbal alamin.

salam,
saya bertandang sekejap nak betulkan beberapa fakta yang silap dalam blog entri ni.

knights of the solomon temple, atau templar knights bukan diasaskan pada zaman nabi Sulaiman AS. mereka telah diasaskan pada awal abad ke-11, untuk menakluk kembali (Reconquesta) kawasan jajahan kristian yang ditakluk oleh para khalifah. kawasan yang pertama mereka serang untuk reconquest ialah jerusalem, dan haikal sulaiman (Solomon Temple). sebab itu nama mereka adalah Knights of The Solomon Temple. jerusalem adalah tanah suci bagi pihak kristian juga. jadi penting bagi mereka untuk takluk kembali pada masa tu.

nabi Sulaiman AS telah menggunakan para jin itu sendiri untuk menjadi penjaga haikal sulaiman n segala isinya, bukan knight of the solomon temple.

haikal sulaiman pernah dihancurkan dan diserang berkali-kali dalam sejarah.
- pada 971 BC, raja mesir Raja Shishak telah menyerang haikal sulaiman, dan mencuri habis harta didalamnya
- 586 BC, Raja Nebuchadnezzar telah menyerang Judah, iaitu nama empayar di jerusalem pada masa tu, dan telah menghancurkan haikal sulaiman n isi dalamnya sampai ke tahap semua kitab taurat yang disimpan dalam haikal sulaiman oleh para yahudi dihapuskan tanpa sisa. dan taurat ditulis semula mengikut memori mereka.
- 175 BC, raja Antiochus keempat telah memaksa para yahudi jerusalem untuk sembah Zeus. dia telah pecahkan haikal sulaiman, dan bina berhala zeus didalam tu dan mengorbankan khinzir kepada zeus. semua isi dalamnya termasuk kitab taurat yang dah ditulis semula telah dihancurkan sekali lagi.
- 70 AD, tentera rom telah menyerang jerusalem dan menghapuskan haikal sulaiman, dan mencuri segala isi dalamnya lagi sekali.

jadi, selain dari yang tertulis ni, memang banyak kali haikal sulaiman diserang dan dibaik pulih berkali-kali.

pada tahun 1099, selepas haikal sulaiman dihancurkan, dan dibina, berkali-kali, baru templar knights datang dan serang jerusalem untuk menakluknya kembali.
apa lagi yang tinggal sisa untuk mereka jumpa dalam kuil itu.

ammar mariti, statement ko 2,ak sokong,byk2 fakta ak baca sal freemason nih,mmg time perang salib tu pun,...thx sbb share knowledge nih,kemas dn padat

info menarik...masijd Aqsa dalam bahaya rupanya..moga Allah lindungi rumahnya dari kehancuran tangan Yahudi laknat


Jemput ke Contest Aku Berpuisi =)

i love your article, but you're wrong about one thing bro, arabs are not the only muslims in this world. Those people who are standing there, fighting against those jews and trying to claim justice and trying to save the Masjidil Aqsa can be us Malays or other races. The world have seen this injustice, our enemies are strong and they are getting stronger, they may have influenced the world, however, Allah is the strongest and HE will show them the definition of suffering to them. In the end, those who are guilty will be punish. Patience is all we need but at the same time we need to pray for our own safety and our brothers and sisters out there who are risking their lives to do the right thing. May all muslimin and muslimat will be safe and secure from the evil that awaits-Amin

adakah simbol kumpulan rock tanah air, search juga freemason @ iluminati seperti duit amerika?

http://2.bp.blogspot.com/_HqLF_ZsyQC0/TUVTfl2U1FI/AAAAAAAADME/vrp6jRwOdWs/s1600/search%2Bgothik%2Bmalam%2Bedan%2Bcover.01.jpg

dah dah.. sekarang kita dah taw segalanya.. tunggu apa lagi.. xkan la masjid runtuh baru nk taubat.. betul x??? mula dari sekarang.. blajar penuhi segala rukun iman dan islam.. umpama kita blajar makan... dulu terhegeh hegeh nk makan.. skrang dah pandai.. begitu juga dengan solat.. solat la.. jgn tinggalkan selama 3bulan.. lama lama kita akan rasa hidup xsempurna kalu x solat... meh aku kongsikan 1 cerita... pada 23/3/2007.. aku mimpi ngeri.. kiamat berlaku.. Allah menunjukkan kepada aku mengenai kiamat.. sungguh menakukan.. sejak itu aku dah mula goyang.. aku mula sembahyang.. kalu krang nk taw . dulu aku la bapak ayam, aku la kaki minum.. tp aku bersyukur allah memberi aku hidayahh nya... sehingga aku berubah.. marilah kawan ku bertaubat semua.. ingat seksaan kubur adalah benar.. seksaan neraka adalah benar.. dan syurga adalah benar.. yang pasti janji janji allah adalah benar....

subhanallah... pengisian yg baik sekali.. masyallah.. saya takut sangat...

nice nice nice..chantekk terbaik..best kami baca..thanks for the entry..teruskan sebarkan penipuan zionis,israel...celikkan mata mata yang tidur...

mahasiswi malaysia ditumbuk dan dikelar perompak

masyallah huhu..bila la umat Islam nk nagun menentang mereka??

http://narumiaida.blogspot.com/

satu medium dakwah yg sangat berguna,,InsyaAllah,mantapkan iman,buka mata dan Allah akan lindungi kita,,janganlah sehingga tergolong dalam golongan laknatullah,,MasyaAllah~

kalu nak tahu dgn lebih lanjut blh tgk siri dokumentari ini daripada Wake Up Project..bertajuk Solomon's Temple..ade subtitle bahasa melayu..tgk kat channel youtube ni..byk info2 yg mgejutkan..kesemua ade 48 episode..skarang baru ade 30 episde dgn malay subtitle...Sebuah siri yang akan membincangkan dengan lebih teliti mengenai asal usul & gerakan Fremason, Kabbalah, sihir @ ilmu hitam, Zionist & kaitannya dengan konflik diantara Israel & penduduk Palestin.

http://www.youtube.com/user/wuptubeadmin

dari dulu memang yahudi berminat dgn masjidil aqsa...sedihnya lihat masjidil aqsa hanya sebahagian saja boleh digunapakai orang islam.

1. Kemunculan Dajjal itu akan di ikuti oleh 70 ribu Orang Yahudi di Isfahan. Isfahan terletak di Iran, Kenapa di Iran? Kerana di Iran ramai penganut mazhab Syiah yang menhalalkan nikah Mutaah yang sebenarnya ialah zina..pengikut dajal itu kebanyakanya ialah anak zina dan juga dari kumpulan ini.

Kenapa Nabi sulaiman simpan Kitab2 tu? kenapa tak musnahkan?satu persoalan perlu dijawab...

subhanallah...tq cos shared this..

xda thrill la kalo musnah terus...

Hid kun..allahuallam..stiap kjadian ada hikmahnya.

Hye.hid kun..smua ada hikmahnya..Allahuallam...

Hid kun..smuanya ada hikmah stiap kjadian..Allahuallam..amin

Allahuallam..smua kjadian ada hikmahnya..

Smua brlaku ada hikmahnya..Allahuallam..

sedikit pembetulan...wallah'huaklam..tapi,pada saya perkataan ALLAH - Tuhan yang Esa.. untuk Setan 'gunakan Tuhan..ini untuk artikel penulis depalma seperti dibawah :
ayat- Semua dengan satu tujuan iaitu melayani 'tuhan' setan.

Semua dengan satu tujuan iaitu melayani "Allah" Setan, dan untuk mempersiapkan kedatangan Dajjal bermata satu, yang mewakili setan di bumi. simbol mereka adalah piramid atasnya oleh "semua melihat" SATU mata! Perlu diketahui bahawa orang Mesir kuno juga mempunyai satu mata melihat semua yang mereka sebut Mata Ra, dan Mata Osiris. Ingat bahawa ilmu hitam adalah diajar dari orang-orang kafir dari Mesir kuno.

sebenernya kambing item itu lambang iblis ya ?

admin, saje nk kongsi cikit maklumat . PUAK2 freemason ni dah menjajah kehidupan umat islam di seluruh dunia dengan mengenalkan sistem kehidupan yang bercanggah dengan sistem islam.. iaitu sistem DEMOKRASI ... kerna demokrasi la umat islam di syria, palestin n byk negara lg dibunuh/umat dlm negara pecah belah... kita sebagai umat islam harus menyokong Sistem KHILAFAH yg di bawa oleh nabi kita. bukanya SISTEM DEMOKRASI ini... jika sy tersilap mohon teguran.. MOGA ALLAH MEMBERI PETUNJUK PADA UMAT ISLAM TENTANG SEMUA NI...AMINNN

ahsant, semoga kaum muslimin bersatu untuk melawan musuh yang satu.

semoga Allah melindungi kita semua dan rakyat Palestina amiiiin

Terima kasih sbb byk info yg saya dapat dari penulisan... Tuan.. Maaf jika sangkaan saya ni salah... Tuan belom sampai ke masjid al aqsarkan? Maaf jika salah. Sbb masjid kubah terapung mahupun masjid yg dikatakan msjid al aqsar adalah mmg berbeza. NAMUN kedua2 nya sebenarnya berada DIDALAM MASJID AL AQSAR. Sesiapa pon boleh whatup saya utk penjelasan di no 0163902726(hanya whatup) tel no lain. Kalau nak tel.. Sila whatup dulu

terima kasih infonya, sumbernya dr mana ya?

sekedar ingin tahu atau ingin menghancurkan

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.

Back To Top