Blogger Popular Jadi Follower dePalma SP

Salam ceria di waktu malam yang hening (ntah apa yang aku mengarut nie)....

Alhamdulillah ,akhirnya blog aku difollow oleh Abg Ben..Aku nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada Abg Ben yang sudi jadi follower yang ke-227 dalam blog aku nie...
Aku memang tak sangka yang Abg Ben nak jadi follower sebab blog aku ni taklah sehebat mana pun..

6 comments.. read them below or add one

najihahfara najihahfara June 24, 2011
bilelah BA nak follo CN pulak ye huhu
iPai iPai June 24, 2011
gila weh .. tahniah .. aku ntah bila2 ntah .. uhuh
Shiema Sufian Shiema Sufian June 24, 2011
waaaah. tahniah. abg ben pown dah follow shiema jugak :) btw, jomla join segmen shiema :)
http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2011/06/segmen-1-jom-jelajah.html
Zehan Ilyana Zehan Ilyana June 25, 2011
im not popular tapi saya follow blog awak juga..hhehe

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.