Segmen "Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket"

Segmen "Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket" - Sudah lama rasanya tak join segmen dari blogger-blogger hebat. Waktu tahun 2010 dengan 2011, saya banyak la join segmen dari blogger Ben Ashaari. Saya kenal blog Hasrul Hassan ni sejak blog ni nama dia Bangku Kosong. Kalau nak minta tips dan nasihat berkaitan blogspot memang saya cari Abang Hasrul Hassan ni. Soalan macam mana pun pasti berjawab. Ok, selesai sesi pengenalan yang serba ringkas ni. Sekarang trafik blog ni rendah sebab jarang update sebab tak sempat dan baru bertukar domain beberapa hari lepas.

Cara nak join anda bolehlah klik banner di bawah ini.

Segmen Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket


Untuk blog post yang saya nak trafik banyak ialah - http://www.depalmasp.com/2014/01/wanita-solat-di-rumah-atau-di-masjid.html

Kalau ada yang nak sertai jugak, silakan ikuti syarat-syarat yang tertera di bawah:

  1. Peserta mesti ada blog.
  2. Peserta diwajibkan untuk buat satu post ringkas dengan meletakkan banner segmen ini dalam post berkenaan. Banner tersebut mesti link ke blog/post asal segmen.
  3. Dalam post tersebut, sila letakkan satu URL blog post anda yang anda mahukan trafik meroket. 
  4. Wajib untuk LIKE page HASRULHASSAN.COM (klik sekarang dan LIKE)
  5. Wajib untuk LIKE page BISNES ONLINE TANPA MODAL (klik sekarang dan LIKE)
  6. Wajib untuk FOLLOW Google Profile Hasrul Hassan (klik dan FOLLOW)

6 comments.. read them below or add one

najiahs najiahs March 08, 2017
salam kenal dr segmn yg sama..
Famili Ceria Famili Ceria March 09, 2017
terima kasih sebab sudi singgah blog picisan ni..
Hasrul Hassan Hasrul Hassan March 10, 2017
Terima kasih sbb sudi join segmen saya. Maka dengan ini, sebaik sahaja komen ini keluar, saya jamin trafik blog ini akan meroket seperti dijanjikan.
..
Jangan lupa utk share kejayaan trafik meroket di FB dan tag diri saya ye.
Mia Liana Mia Liana March 20, 2017
jalan2 dari segmen yang sama...

http://www.mialiana.com/2017/03/segmen-hasrul-hassan-bantu-trafik-blog.html


- Mia Liana

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.