Kisah Duit Anak Yatim Simpan 50sen Sehari Dikebas Peniaga Online

Kisah Duit Anak Yatim Simpan 50sen Sehari Dikebas Peniaga Online - Assalamualaikum, kisah ini diambil dari FB Ieda Noor.

SIMPANAN ANAK YATIM 50SEN SEHARI, LESAP DI KEBAS PENIAGAAN ONLINE.

Kejadian ini berlaku di Johor Bahru. Terjadi pada kanak-kanak berusia 10 tahun. Hasrat mereka memiliki game xbox 360 tidak kesampaian. Lebih menyedihkan lagi wang simpanan mereka telah lesap dikebas oleh peniaga online penipu. Anak-anak yatim yang telah ditinggalkan oleh ayah mereka sejak kecil lagi begitu gigih menyimpan wang 50sen sehari untk mememiliki game xbox 360.

Lama-kelamaan pakcik saudara telah menyedari akan kegigihan anak-anak yatim tersebut. Pakcik saudara mereka telah cabar mereka kalau puasa penuh sebulan, dia akan tambah jumlah wang simpanan mereka untk mendapatkan game xbox 360 yang mereka impikan itu.

Niat pakcik untk menceriakan kanak-kanak tersebut jugak hancur. Setelah wang di bank-in kan, peniaga online tersebut telah melarikan diri. Lebih memilukan sehingga ke hari ini pakcik mereka belum memberithu pada kanak-kanak tersebut yang wang mereka telah di kebas oleh peniaga penipu itu. Telalu berat untuk melihat kegembiraan kanak-kanak tersebuat berganti duka.

Disini saya sertakan bukti-bukti penuh tentang si penipu online itu. Saya nak perniga itu tahu ada tujuan kita beli sesuatu barang..








2 comments.. read them below or add one

HAMIDIsP HAMIDIsP July 06, 2015
Kesian anak-anak tu. Tak takut dosa betul penipu ni..
Admin Admin July 07, 2015
Adeh rosak masyarakat kita skarang ni

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.