Dota 2 Championships The International 5 (TI5) Akan Bersiaran Secara Langsung Di Astro Supersport 808 Mulai 4 Ogos 2015

The International 2015 yang akan disiarkan LIVE di Astro SuperSport Plus Channel 808 & Astro On-The-Go.

Pelanggan Astro kini boleh menikmati Antarabangsa 2015 DOTA 2 Championships (TI5) secara PERCUMA di Astro SuperSport Plus Saluran 808 dan Astro dalam Perjalanan dari 04-09 OGOS 2015. Siaran ini menandakan LIVE tawaran e-Sukan pertama dari Astro. Penonton boleh menikmati 8 jam perlawanan LIVE harian, ulang tayang dan kandungan eksklusif di Astro dan pada berbilang peranti bila-bila masa, di mana sahaja melalui Astro di Go. Kejohanan akan pit 16 pasukan dalam permainan DOTA 2 untuk hadiah wang tunai yang lebih daripada US $ 17 juta untuk dimenangi.

watch dota 2 the international 5 2015 twitch
The International 2015 Dota 2 Championships (TI5) 

Lee Choong Khay, Astro Ketua Sports Business berkata, "Kami berbesar hati untuk menjadi penyiar yang pertama untuk menawarkan e-Sukan saluran TV LIVE di rantau ini dengan siaran Antarabangsa 2015 DOTA 2 Kejohanan e-Sukan yang paling kaya dan dihormati sukan kejohanan. e-Sukan kini menikmati populariti yang berkembang dan kami percaya bahawa kejohanan itu akan menjadi hit besar dengan lebih daripada 10 juta pemain di Malaysia. "

Menandakan tahun kelima kejohanan, The International kembali ke The KeyArena di Seattle, Washington dari 4 melalui 9 Ogos. Selain liputan LIVE, Astro SuperSport Plus akan menghasilkan belakang paparan adegan dan mengikuti perkembangan Pasukan Fnatic, yang semua pasukan Malaysia secara eksklusif dijemput untuk mengambil bahagian dalam kejohanan.

Dato 'Latt Shariman Abdullah, Presiden Esports Malaysia berkata, "Ini adalah satu peluang yang sangat baik untuk menunjukkan kepada seluruh dunia bahawa e-Sukan diiktiraf sebagai sukan di Malaysia melalui Esports Malaysia (ESM). Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada Astro kerana mengambil inisiatif untuk membawa Esports melalui media arus perdana mendekati semua rakyat Malaysia. Pada ESM, kami berharap bahawa perlindungan ini akan menyemarakkan lagi minat di kalangan komuniti permainan serta penaja untuk melabur dan menjadi sebahagian daripada e-Industri Sukan pada masa akan datang. "

Semua rakyat Malaysia boleh menonton The International 2015 secara percuma di Astro On-The-Go dengan penalaan ke dalam Astro SuperSport Plus Channel 808 di bawah tab TV LIVE untuk mula menonton. Astro di Go boleh diakses melalui pelayar web di www.astroonthego.com dari komputer, atau melalui aplikasi pada disokong Android dan iOS telefon pintar dan tablet.

Jangan terlepas menonton Pembukaan The International 2015 DOTA 2 Championships (TI5) LIVE pada Selasa Ogos 4, 2015 pada jam 1:00 pagi pada Astro SuperSport Plus Channel 808 dan di Astro dalam Perjalanan

0 comment... add one now

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.