Ibu Rempuh Tiang Telefon Tinggalkan Dua Beradik Selama-lamanya

Ibu Tinggalkan Dua Beradik Selama-lamanya, Dua Beradik Pilu Hilang Ibu - Ketika kanak-kanak lain sedang sibuk mencari baju baru untuk persiapan raya, dua orang adik beradik pilu menahan kesedihan apabila ibu tersayang meninggal dunia dalam satu kemalangan di Pasir Gebu Penaga, semalam.

Ibu Tinggalkan Dua Beradik Selama-lamanya, Dua Beradik Pilu Hilang Ibu


Ibu kepada Amir Hafizi, 4 dan Amirul Hakimi, 7, meninggal dunia apabila sebuah motosikal Honda EX5 yang ditunggangnya terbabas lalu merempuh satu tiang telefon.

Kejadian terjadi ketika mangsa, Nor Azura Mohammed Azhar, 30, dalam perjalanan pulang ke rumah di Bakau Tua, Penaga, kira-kira jam 7.15 pagi ketika pulang dari tempat kerja di sebuah stesen minyak di Butterworth.

Menurut suami, Mohd Kamal, dia tidak menyangka keengganan anak bongsunya berenggang dengan Nor Azura ibarat petanda isterinya itu akan pergi buat selamanya.

"Kebetulan Amir Mengikut ibunya ke tempat kerja manakala anak sulung kami, Amirul Hakimi yang berusia tujuh tahun menunggu di rumah", katanya memetik laporan myMetro.

Ibu Tinggalkan Dua Beradik Selama-lamanya, Dua Beradik Pilu Hilang Ibu

Ibu Tinggalkan Dua Beradik Selama-lamanya, Dua Beradik Pilu Hilang Ibu

2 comments.. read them below or add one

AnonymousAnonymous June 28, 2015
Apa lagi pusat zakat jalankqn tugas nak tunggu apa lagi. Bagi wang zakat tu pada yg mermelukan bukan nak disimpan macam harta mak bapak kamu. Ingat api netaka yg bakal membakar kita nanti kalau tak amanah.
AnonymousAnonymous July 03, 2015
Kepada yang telah ditakdirkan pergi dipanggil Allah SWT, semoga rohnya dicucuri Rahmat. Jika di renungkan kembali kisah diatas, nyatalah fitnah Dajjal telah meresapi di segenap lapisan kehidupan kita. Peranan lelaki dan Wanita telah diterbalik-balikkan sedang kan Lelaki dan wanita diibaratkan sebagai diantara Siang dan Malam. Siang dengan peranannya dan malam pun dengan peranannya. Tetapi, Dajjal telah berjaya mencampur aduk keduanya. Fahamilah...

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.