XBOX Bakal Gunakan Windows 10 Sebagai Platform Terbaru

XBOX Bakal Gunakan Windows 10 Sebagai Platform Terbaru, XBOX ONE Games, XBOX One Accessories, XBOX Used Games Malaysia - Berjuta-juta orang menggunakan Windows setiap hari, dan mereka menghabiskan banyak masa bermain semua jenis permainan - dari World of Warcraft dan League of Legends untuk Minecraft dan Minesweeper - pada pelbagai peranti, sama ada komputer peribadi, komputer riba, tablet, atau telefon. Permainan dengan Xbox sentiasa sememangnya peribadi dan sosial - permainan anda, rakan-rakan anda, kejayaan dan cerita-cerita anda. Tetapi bergerak dari konsol anda ke PC atau telefon anda adalah satu cabaran. Kami melihat peluang untuk membolehkan rangkaian permainan anda pada konsol dan PC bersama-sama. Paling biasa, 
XBOX Bakal Gunakan Windows 10 Sebagai Platform Terbaru, XBOX ONE Games, XBOX One Accessories, XBOX Used Games Malaysia

Permainan ini anda bermain di Xbox tidak membenarkan untuk bermain multiplayer dengan seseorang pada PC. Dan warisan permainan anda hanya hidup pada satu peranti atau lain-lain. Yang pagi ini pada taklimat media Windows 10, Phil Spencer, Ketua Xbox di Microsoft, berkongsi wawasan syarikat untuk permainan pada Windows 10 dan Xbox One. Dengan Xbox pada Windows 10, kami membawakan beberapa ciri-ciri yang paling menarik dari Xbox Live dan beberapa pengalaman Xbox paling popular ke dalam Windows 10 sendiri.Terbina dalam aplikasi Xbox adalah tempat di mana dunia anda daripada permainan datang bersama-sama. Ia adalah pandangan yang disatukan dalam permainan yang anda mahu ketahui rakan-rakan anda, dan aktiviti permainan anda. 

Dan dengan Xbox Live, lebih daripada 50 juta ahli kini akan menyambung di seluruh skrin dalam cara-cara baru. "Sejak 13 tahun lepas, Xbox telah memberi tumpuan kepada mewujudkan dan mengembangkan permainan dan hiburan pengalaman hebat pada konsol. Kami amat berbangga dengan Xbox One dan komited sepenuhnya untuk memastikan ia tempat terbaik untuk bermain permainan konsol pada tahun 2015 dan seterusnya, "kata Spencer. "Sekarang, kami juga membawa yang sama fokus, semangat dan komitmen untuk permainan pada Windows 10, meningkatkan permainan PC dan peranti permainan anda sudah suka, termasuk Xbox One. Kami telah mendengar dan belajar dari usaha kita yang lalu dalam permainan PC dan saya teruja dengan apa yang dibawa masa depan. " Mari kita lihat dengan lebih dekat apa ini bermakna untuk pemain.Berikut adalah beberapa sorotan berita hari ini mengumumkan pada taklimat untuk Windows 10




  • Xbox App . Sama ada anda hanya permainan pada PC, konsol atau kedua-duanya, aplikasi Xbox yang membawa bersama-sama aspek yang paling penting dalam kehidupan permainan anda: Permainan, Kawan, Mesej, Suapan Aktiviti, warisan permainan anda dengan Pencapaian, dan banyak lagi.
  • Xbox Live dan berbilang pemain di seluruh peranti . Xbox Live adalah sosial, interaktif, dan lancar bersepadu terus ke dalam Windows 10, membawa pemain pengalaman mereka suka di seluruh peranti, seperti permainan berbilang pemain pada Windows 10 terhadap pemain pada Xbox One, dan mesej dan berbual dengan kawan-kawan. Dan pemaju akan mendapat akses penuh kepada API Xbox Live, menjadikannya lebih mudah untuk mewujudkan senario permainan lebih berkuasa di seluruh peranti.
  • Permainan Streaming. Terima kasih kepada integrasi yang mendalam tentang Xbox pada Windows 10, game di Xbox Satu boleh distrim melalui rangkaian rumah anda untuk anda PC Windows 10 atau tablet, mana-mana sahaja di rumah anda. Xbox Satu pemain kini boleh bermain banyak permainan konsol kegemaran mereka pada PC mereka. Dan banyak Xbox Satu aksesori akan bekerja secara bergantian pada konsol dan PC (dengan lebih dalam perjalanan), jadi anda boleh menyesuaikan pengalaman anda dalam apa jua cara yang anda lihat patut.
  • DirectX 12. Kami telah dipertingkatkan teknologi grafik kami untuk memerah setiap auns prestasi daripada perkakasan disokong anda dan membuka gelombang baru inovasi untuk grafik mewah. Menyampaikan kerumitan dan lebih terperinci pada PC semasa anda, permainan mengarang atau dikemaskini untuk DirectX 12 dapat berjalan dengan lebih cepat dan mempunyai visual yang lebih kaya. Dan teknologi ini sudah di tangan pemaju hari ini. Enjin yang digunakan untuk kuasa beratus-ratus permainan adalah melaksanakan DirectX 12, termasuk Unreal Engine 4 daripada Epic dan, seperti yang kita hari ini mengumumkan, Perpaduan.
  • DVR permainan . Pada Xbox One, salah satu ciri yang paling popular digunakan oleh pemain adalah permainan DVR, yang memberikan akses mudah ke rakaman, penyuntingan, dan berkongsi keluar detik-detik yang paling epik permainan anda. Ia tidak mudah atau konsisten untuk melakukan itu untuk permainan PC hari ini. Kami membawa ciri tercinta ini untuk Windows 10, kini boleh diakses dengan hanya menekan Windows + G. Dengan permainan anda suka bermain - sama ada pada Xbox Live, wap, atau perkhidmatan lain - anda boleh merakam, mengedit, dan berkongsi klip permainan dengan semua rangkaian sosial anda.
  • Legends dongengan . Hari ini kita telah mengumumkan bahawa kami akan membawaLegends Fable untuk Windows PC 10, hari-dan-date dengan Xbox Satu versi dalam 2015. Ini bermakna Fable peminat menjalankan Windows 10 akan dapat bermain menentang pemain sesama mereka pada Xbox One. Ia adalah permainan yang sama, dalam dunia yang sama, pada peta yang sama. Fable Legends hanya pertama francais permainan utama dari Microsoft Studios datang untuk Windows 10 dan kami akan mempunyai lebih banyak untuk berkongsi pada bulan-bulan akan datang.
Pada minggu depan, sesiapa pun boleh untuk memuat turun Windows 10 Tech Preview untuk mula berinteraksi dengan versi awal aplikasi Xbox. Kami akan menyiarkan Walkthrough video app dalam beberapa minggu akan datang supaya anda boleh melihat dengan lebih dekat pada ciri-ciri awal yang tersedia kepada para pemain. Sekarang, manakala Xbox akan datang untuk Windows, Windows 10 juga datang ke Xbox One. Seperti yang anda tahu, Xbox Satu berjalan pada Windows hari ini untuk persekitaran aplikasinya. Kemudian pada tahun ini kami akan mengemas kini untuk Windows 10 untuk membolehkan interaksi yang lancar dengan pemain permainan komputer dan memberi pemaju yang mahu melanjutkan permohonan mereka kepada televisyen jalan yang mudah untuk berbuat demikian. Hari ini menandakan satu era baru dalam permainan untuk Microsoft, dan kami berharap dapat berkongsi lebih lanjut mengenai apa yang Windows 10 bermakna untuk Xbox One di Persidangan Pemaju Permainan pada bulan Mac.

Sumber : Blog Xbox

0 comment... add one now

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.