Peristiwa Cemas Di RnR Tapah Yang Tak Dapat Dilupakan

Peristiwa Cemas Di RnR Tapah Yang Tak Dapat Dilupakan, Peristiwa Hitam Ketika Berhenti Di Perhentian Tapah - Assalamualaikum, apa yangg akan saya ceta dan kongsikan adalah utk kebaikan bersama dan supaya kita semua lebih berhati hati. Tadi pagi anak sulong saya dlm perjalanan dari Kota Damansara, KL ke Alor Setar. Beliau telah berhenti sebentar di Tapah kerana tunangnya nak pergi tandas.

Semasa menunggu dlm kereta, datang sebuah kereta seramai empat org berbangsa India terus buka pintu kereta suruh keluar dan salah seorg cakap nak tarik kereta ..dlm waktu yg sama beliau beritahu kalau boleh bg duit beliau tak akan tarik kereta , anak saya nak kol bank dahulu tapi beliau ugut u nak mampus ka sb skrg saya nak settle kalau u kol bank saya akan tarik juga kereta ..

Peristiwa Cemas Di RnR Tapah Yang Tak Dapat Dilupakan, Peristiwa Hitam Ketika Berhenti Di Perhentian Tapah


then anak saya kata nak kol saya utk minta duit nk bayar kat dia .. bila dia benarkan , anak saya jarakkan sikit dari depa dan trs kol bank .. bank kata akaun semua clear n jgn bayar apa dan kol polis immediately ..lps tu anak saya terus kol saya menangis ketakutan .. lps dia terangkan kpd saya .. lelaki india tue trs rebut fon dan suruh say byr rm 900 kalau nak settle sb katanya kalau dia tarik keta nie bank pun akan byr rm 900 .. untuk tidak membahayakan keadaan saya bersetuju utk byr rm 300 tapi dia x setuju n ugut saya lagi ..

dia cakap skrg ank perempuan awk dgn saya nk bayar atau tak .. dgn tenang sy cakap bei saya 10 min saya bank un duit .. saya kol semula anak saya dan srh beliau jauhkan diri dari mrk dan sembunyi kat toilet n pada masa yg sama anak saya kol polis dan tunang beliau kol kawan belia sekitar tapah ... menyedari polis datang mereka iaitu lelaki india telah melarikan diri dan sempat pula ugut sekali lagi dgn berkata mereka akan ikut sampai dapat ...anak saya dan tunang telah dibawa ke balai polis ..



mengikut keterangan polis kes ini telah berlaku kerap kali di tapah dan kumpulan ini meyasarkan anak anak muda utk ugut lebih lebih lagi budak perempuan muda .. dan dua hari sudah pun pemilik kereta iswara pun kena ugut juga dan pemandu malang ini krn takut telah membayarsejumlah wang .. Tapah agak black area .. tadi kawan saya baru msj beritahu beliau nmpk kereta ini dekat R & R Behrang kelmarin kul 3 pagi .. dimana empat lelaki india ini berada dalam kereta dgn mendengar lagu dengan kuat dlm keadaan mabuk.. ini no kereta mereka.

AJM 1324,  ALZA PURPLE GELAP, KERETA TINTED 100% GELAP X NMPK ORG PUN
So modus operandi mmg area hway tapah ..sila war warkan kpd saudara mara dan sahabat handai agar berhati hati .. seblom ini saya hanya dgr cerita sahaja tapi ini benar benar terjadi kpd anak saya .. Ya Allah terketag lutut bila bercakap sendiri dan diugut oleh pemuda indias itu.

Sila share di FB , watsapp atau mana mana media sosial agar penjenayah ini dapat didakwa. alhamdulilah skrg anak saya dah sampai alor setar .. Syukur kpd Allah swt. aminn n tq semua

Ulasan penulis: Kita kalau berhenti kat RnR , cari tempat yang tak sunyi sangat.. kalau boleh, cari kawasan meletak kereta yang orang boleh nampak apa yang kita buat. Itulah nasihat saya yang tak seberapa ni.

Sumber

3 comments.. read them below or add one

AnonymousAnonymous October 23, 2014
no dan jenis keta da ada..polis da tangkap lum???
mabuk todimabuk todi October 24, 2014
Keling mabuk todi pukul je sampai mampos , zaman sekarang agap orang yg mencurigakan musuh kita macam apa yg saya buat selama ini, insyalllah .
AnonymousAnonymous October 30, 2014
rocky the great brown dick says: kenapa asyik2 melayu je yang jadi mangsa?

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.