Bayi Baru Berumur 23 Hari Diliwat Bapa



GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.
“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.


p/s:isy...ni memang dah gila lelaki nie..

4 comments.. read them below or add one

miss jambu miss jambu October 08, 2011
gila memang gila lelaki ne..adui..bayi masih tu..ya Allah..apa nak jadi sekarang ne..bayi pun nak jadikan temapat melepaskan nafsu..

JOM JOIN SEGMEN HUJUNG MINGGU GENK
tipskerjaya tipskerjaya October 08, 2011
ni dah masuk akal punyer cerita,, budak umur 23 hari? kalau orang besar pun dah salah,, dunia dah huru hara
syafiq said syafiq said October 08, 2011
tk patut..tk patut....
cian bdk 2....
kita SULER jer bapak die 2....
haahHHh!!!!!!
AnjungMaya AnjungMaya October 08, 2011
Manusia apabila lemahnya iman maka iblis mudah merasuk dan menjadi tuhan bagi golongan ini | berlindung kepada Allah daripada kejahatan iblis dan syaitan yang di rejam.Amin

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.