Cara Guna Lif Dengan Pantas

Salam...
Benda ni aku terjumpa di blog hmmmm so aku nak share cket macam mana nak naik lif tanpa berhenti di setiap tingkat apabila orang lain tekan...Aku pun tak cuba lagi nih..Dapat info nie trus jer copy sebab menarik..Jom kita tengok bagaimana caranya...







sumber entri di sini

{ 12 comments.. read them below or add one }

Kak Mahh Kak Mahh June 20, 2011
Akak selalu guna cara ni...hehheee sekarang tak boleh buat ada CCTV dlm lif
saya_arief saya_arief June 20, 2011
haha..boleh cube nie.
iPai iPai June 21, 2011
kena try ni .. heheh
nohoho =) nohoho =) June 22, 2011
owh...boleh buat camni rupe nye
AnonymousAnonymous October 07, 2011
dekat Flat Sri Sabah boleh buat . aku try smalam . Hahahha
naqib faiz naqib faiz October 10, 2011
memang jadi eh? terbaik lah.. kena try ni
AnonymousAnonymous October 11, 2011
owhh, tekan button tutup lif n button angka lahh..
maknanya, tekan dua2 button tuh la erk ??
azryna azryna October 11, 2011
abihla... pas ni aku konker lif sorg2. miahahaha
AnonymousAnonymous October 16, 2011
dekat hospital lah nak try
jieyatim jieyatim October 24, 2011
aku tiap2 hr akan gna lif kerap dn nk cpt, bda ni aku mesti try
AnonymousAnonymous August 27, 2014
dulu aku slalu buat tapi skrg x dpt buat da sbb tiap kali aku naik lift bru nk tkn butang da ade 0rg nk msk nk tahan pntu lift paztuh g tngkt x same mcm aku..
adoi..

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.