Gempar! Perdana Menteri Mesir Kerajaan As-Sisi Hampir Rebah Setelah Mendengar Bacaan Surah Al-Maidah

Gempar! As-Sisi Hampir Rebah Setelah Mendengar Bacaan Surah Al-Maidah - Assalamualaikum, Kerajaan Dr Morsi Hafizahullah sebelum ini ditumbangkan oleh Presiden Mesir, Al Fatteh El Sisi semasa revolusi tentera yang dicanang dengan bantuan Amerika.. Video ni menunjukkan As Sisi punya Perdana Menteri, Ibrahim Mahlab hampir tumbang semasa solat ketika Imam membaca Ayat 33 dalam Surah Al-Maidah.

surah al-maidah, ayat 33 surah maidah, as-sisi tumbang,
Maksudnya: Sesungguhnya pembalasan (yang layak) bagi orang yang memerangi Allah dan rasul-Nya (rasul Allah) dan melakukan kerosakan di bumi, hanyalah mereka dibunuh, atau disalib, atau dipotong tangan-tangan dan kaki-kaki mereka bersilang-silang, atau dibuang dari negeri (tempat tinggalnya). Yang demikian itu suatu penghinaan buat mereka di dunia ini dan di akhirat kelak mereka akan menerima azab yang besar.





update: Pembetulan Perdana Menteri Mesir ialah Ibrahim Mahlab

4 comments.. read them below or add one

BM BM August 20, 2014
Semoga terbuka pintu hatinya dan mendapat hidayah...amiin
hyhhh hyhhh August 20, 2014
Amiiinnn ya rabbal 'alamin..
AnonymousAnonymous August 20, 2014
btul ker? baru lagi beliau pegi umrah siap dapat masuk dlm kaabah lagi dan lagi satu yg aku tahu as-sisi ini presiden mesir bila pulak diturun pangkat jadi pm, klau pm mesir tak ada kuasa eksekutif mcm presiden..konfius atau terkeliru?
hyhhh hyhhh August 20, 2014
maaf, dah dibetulkan..

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.