Cara Sambut Hari Jadi Paling Bodoh

cara sambut hari jadi cara orang gila

Salam...ni Afif ada gambar orang takder akal sambut harijadi yang sangat pelik dan tak pernah di buat orang......harap2 kat Malaysia nie takder la perangai yang gila macam nie...




cara sambut hari jadi cara orang gila

cara sambut hari jadi cara orang gila

cara sambut hari jadi cara orang gila

cara sambut hari jadi cara orang gila

cara sambut hari jadi cara orang gila

cara sambut hari jadi cara orang gila

cara sambut hari jadi cara orang gila

{ 13 comments.. read them below or add one }

Kaio Kaio September 21, 2011
bila lagi kau nak try macam ni? ahahhaha

www.kaio.my
Kaio Kaio September 21, 2011
bila lagi kau nak try macam ni? ahahhaha

www.kaio.my
Famili Ceria Famili Ceria September 22, 2011
@Kaio
isy...menyakitkan..perkara mudarat brdosa kalau buat...
inilah aku inilah aku September 22, 2011
orang x der agama jer yang buat mcm nie.. bagi orang islam x mcm nie sambut hari lahir lah
zunah zunah September 22, 2011
tengok pon dah tau menyakitkan. haisshhh.
Zul Fattah Zul Fattah September 22, 2011
Terbaik.. haha.. ni mesti sek emo..
shah blogger shah blogger September 22, 2011
Allah bro.. apa tu. buat cam tu siksa diri je. malah jd buruk tgn tu hmmmmm
SoutulMujahid SoutulMujahid September 22, 2011
uhhhh~~~ serius gila + bodoh
CiMinniy CiMinniy September 22, 2011
Takde akal ke apa buat cmni ?? Org islam pun sekurang-kurangnya beli kek . KOnpem sebab takde duet beli kek ni . :D
puteraduyong puteraduyong September 22, 2011
waaahhh....ni ritual ape ni...

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.