Pergi ke kolej kembali

Waa...Waaa....sedihnya...cuti dah abes...

Hari ini lebih kurang jam 10 atau 11 pagi kawanku,Fitri akan datang mengambilku untuk pulang ke kolej kami iaitu KPTM KB di Kelantan kerana esok merupakan hari pendaftaran untuk Diploma Sains Kerjasama UiTM...Perjalanan ke Kota Bharu mungkin ambil masa dalam 4 jam setengah ( tu pon jika tak jem di Tanah Merah-Pasir Mas.Kami pergi ke sana dengan menaiki keta Kelisa beliau.Aku harap korang sumer doakan aku selamat sampai di destinasi aku nanti....

4 comments.. read them below or add one

hawiz hawiz May 25, 2011
aku doakan kejayaan ko..
Famili Ceria Famili Ceria May 25, 2011
Mak pun sedih juga tak dapat tengok Afif bertolak...seperti Ibu-ibu lain di seluruh dunia, mak doakan Afif lebih bersemangat dan lebih berjaya dalam semester ni...Amin ya Allah...

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.