10 ciri perempuan idaman lelaki


Tengah berblogwalking tadi, aku terjumpa artikel yang bertajuk 10 ciri perempuan idaman lelaki di blog PS aka Penulis Senja. Aku minat sangat dengan artikel nih. Sebab pada entri yang lalu, aku dah cerita tentang lelaki. So, kali ini cerita pasal perempuan plak.






  • Wanita yg menjadikan anda pria (lelaki) lebih baik. Pada dasarnya seorang lelaki yang mempunyai kekasih atau isteri yang hebat akan berkata pasangannya lah yang membuatnya ingin menjadi orang yang lebih baik.
  • Wanita yang mencintai anda sepenuh hati. Jika anda menemukan wanita yang mencintai anda sepenuh hati, mau menerima anda seadanya jangan sia-siakan dia. Tentunya setiap manusia itu mempunyai kebiasaan yang merimaskan , tapi jika ia mencintai anda sepenuh hati,pasti dia bisa memakluminya.
  • Wanita yang cepat akrab dengan teman dan keluarga kekasihnya. kekasih yang baik sangat menghargai orang-orang yang dianggap penting bagi kekasihnya.
  • Wanita yang bisa mengontrol emosi. Pada dasarnya semua wanita ni sibuk je . kekasih yang baik tahu bila waktunya menahan amarah dan bila waktu yang tepat untuk mengeluarkannya.
  • Wanita yang bisa menghargai kepribadian kekasihnya. Secara tak sedar kepribadian pria berubah kerana permintaan kekasihnya. Nahh kekasih semacam inilah yang dihindari lelaki.
  • Wanita yang menghormati kekasihnya. Hal ini penting!!. lelaki akan senang jika punya kekasih yang boleh menghargai dan menghormatinya sebagai seorang lelaki.
  • Wanita yang cantik. Layaknya isteri, kekasih yang hebat pastinya juga ingin terlihat cantik dimata kekasihnya.
  • Wanita yang satu hati soal seks. Ketidak cocokan masalah seks boleh jadi problem yang mengganjal dalam hubungan anda.
  • Wanita yang cerdas. Wanita yang cerdas akan mempunyai pelbagai macam cara yang boleh membuat kekasihnya tidak bosan jika berada di dekatnya.
  • Wanita yang mandiri (x manja). Tak ada seorang pria yang ingin menjadi baby sitter kekasihnya.
SUMBER:http://www.penulissenja.com/2011/05/10-ciri-perempuan-idaman-lelaki.html

    4 comments.. read them below or add one

    Unknown Unknown May 25, 2011
    jiwang la lu afif...

    http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/05/upudotdotdotapa-cer.html
    hyhhh hyhhh May 25, 2011
    @Magrib-ada tulis sumber dekat bawah sekali

    @Ahmad Haziq Azlan-bese la haziq..:D
    $y!Da--^_^ $y!Da--^_^ June 01, 2011
    sume tok kelebihan lelaki je nie...
    xley pkai btol...heh...

    Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.