Haiwan Pelik Ditemui Mati Di Langkawi






Apakah ia binatang misteri yang mati di Langkawi ini?










Sumber : Gempak

{ 19 comments.. read them below or add one }

sitisuryani sitisuryani October 06, 2011
kalo liaht dari kepalanya tady nnpk mcm gajah....tpy kalo tingok betul2 bukan tu....haiwan apakah tu besar sunguh
PCL PCL October 06, 2011
paruh mcm itik tp ade belalai....memang gempak!
maszull maszull October 06, 2011
salam...apa jenis binatang ni pelik betul la...:)
Pojan Pojan October 06, 2011
kat pantai mana ni?
Mahamudah Mutiani Mahamudah Mutiani October 06, 2011
Dh mati? Huhh.. Klau dia idop, mkan org tak?
AnonymousAnonymous October 07, 2011
ni bangkai paus la =.=
aku pandaiaku pandai October 07, 2011
aku rsa ni haiwan dri zaman denasor ni kali...
AnonymousAnonymous October 07, 2011
ini aku tahu nie...kalau nak tahu ini bangkai kereta api tanah melayu hahaha
AnonymousAnonymous October 09, 2011
bangkai paus pembunuh...sebab aku ada tengok rangka nya kat muzium...
Mohd Hanafi Mohd Hanafi October 11, 2011
bangkai gajah. badan dah kena makan . tinggal tulang belakang ngan pale je. jd sume dah terjawap. ikan paus mane ade gading..
ungku muiz ungku muiz October 12, 2011
@Mohd Hanafi

tuh bkan gading.. tuh tulang sirip..
LuqmanLuqman October 19, 2011
mungkin dri zaman awal jurasic...mungkin juga pterosaurus
❁❀✿hunny bunny❁❀✿ ❁❀✿hunny bunny❁❀✿ October 27, 2011
teeeeeeeeeeettttt...sumber tidak dapat diketahui

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.