Pelik!! Nasi Berlaukkan Kondom di China

nasi lauk kondom,nasi berlaukkan kondom,makan nasi dengan lauk,makan nasi dengan kondom,china makan nasi,nasi kondom
Salam tengahari semua...
Kali nie Afif nak kongsikan makanan yang pelik dari China ...tak pernah dibuat lagi di negara lain rasanya...tapi taktau la kot2 dah ada...Nasi Putih Lauk Kondom...isy..kalau ada kat Malaysia laa...agak2 ada tak orang pi makan? pelik betul la masyarakat di negara China...suka makan benda2 yang pelik...





nasi lauk kondom,nasi berlaukkan kondom,makan nasi dengan lauk,makan nasi dengan kondom,china makan nasi,nasi kondom


nasi lauk kondom,nasi berlaukkan kondom,makan nasi dengan lauk,makan nasi dengan kondom,china makan nasi,nasi kondom

SUMBER

{ 17 comments.. read them below or add one }

Ary Ary September 20, 2011
sungguh x senonoh...
Alya Esprézzo™ Alya Esprézzo™ September 20, 2011
eiyuwwwwwwwwww....loya tekak!!
sharifdez sharifdez September 20, 2011
Deorang ingat makan cuimgum ka apa. Macam2 perangai dok ada.
Lydia Arif Lydia Arif September 24, 2011
Ngeee....x lalu nk mkn lOrh..
BillyNain BillyNain September 25, 2011
kalu tak silap, mmg ada kondom yg boleh dimakan - mcm chewinggam!
Panggil Aku Han Panggil Aku Han September 25, 2011
mcm mne diorg mkn tu?? errr...
cik missi cik missi September 28, 2011
eeiiiyuwww...gelinye..!spe la yg snggup mkn
ct N honey ct N honey September 29, 2011
ini boleh makan ke?boleh hadam ke?mcm2 buruk melantak
AnonymousAnonymous October 24, 2011
memang menu mcm tu ke atau pkerja yg nk kasi naya majikan?tu gmbar yg diambil customer sb tjumpa kondom dlm nasik x?

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.