Cikgu Aishah Dapat Surat Cinta Dari Bapa Pelajar?

Cikgu Aishah Dapat Surat Cinta Dari Bapa Pelajar? - Sudah hampir sebulan sesi persekolahan di negara kita pada tahun ini. Macam-macam ragam dan cerita yang berlaku.

Ada cerita yang sedih berkenaan keadaan sekolah yang dilanda banjir dan ada juga berita yang melucukan seperti yang telah viral di internet.
Cikgu Aishah Dapat Surat Cinta Dari Bapa Pelajar?



Ianya adalah kisah seorang bapa yang menulis surat kepada guru wanita yang mungkin telah disampaikan melalui anaknya di sekolah.

Bapa tersebut sangat berminat dengan guru tersebut dan ingin berkenalan dengan guru yang mengajar anaknya. 

Tetapi kalau cikgu tu macam dalam gambar ini. Memang ramai lah bapa-bapa yang akan rajin hantar anaknya ke sekolah betul tak?

Walaubagaimanapun surat dan juga gambar tersebut belum dapat dipastikan kebenarannya sama ada Teacher Aishah memang seorang guru atau tidak dan surat tersebut betul atau tidak.

2 comments.. read them below or add one

AnonymousAnonymous January 31, 2015
ALLAH INI PUN NK CERTA KE CIKGU HOI JODOH REZEKI ALLAH TENTUKAN ALLAH BAGI.CIKGU PEREMPUAN 9 DARI 10 NAFSU.INI NANTI BOLEH TIMBUL FITNAH DAN BURUKAN KEADAAN.TAK USAH CARI GLAMOUR.LUBANG PANTAT TAK SEDAP MANA.IKUT MEDIA YANG BERSETAN MACAM NI MEMANG.MEDIA NI LUBANG PUKI ORANG PUN NAK CERTA .MEREKA.ORANG MEDIA NI GOLONGAN FASIK DAN MUNAFIK
HAMIDIsP HAMIDIsP February 06, 2015
Kalaulah cinta berbalas pasti jadi insan paling bahagia haha

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.