ANWAR Perlu Jadi PM " Lepas Tun Mahathir " Jika Tidak .......

Anwar Perlu Jadi PM “Lepas Tun Mahathir” Jika Tidak.. Netizen: “Xpyh di layan dgn umno yg rosak ni.. biar dia jadi pembangkang selamanya..” Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Bekas Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin berkata Malaysia perlu memberi tumpuan kepada pergeseran generasi dalam politik di era Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan penggantinya yang dilantik, presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim. Beliau berkata negara itu mempunyai banyak ahli politik yang berbakat dan kemunculan generasi baru ahli politik akan memberi isyarat perubahan politik di Malaysia.

“Tun Mahathir adalah seorang yang hebat tetapi dia berusia 93 tahun, saya fikir dia akan berkhidmat selagi permit kesihatannya, Anwar perlu menjadi perdana menteri, kalau tidak, kita tidak akan pernah mendengarnya dan kita tidak boleh bergerak. “Saya fikir Anwar akan menjadi perdana menteri yang akan datang tetapi saya fikir kita perlu memberi tumpuan kepada Malaysia selepas Tun Mahathir dan pasca Anwar,” katanya dalam satu forum “An Evening with Professor KS Jomo and Khairy Jamaluddin: The Way Forward for Malaysia “yang dianjurkan oleh Persatuan Oxford dan Cambridge Malaysia.

Beliau berkata apabila Anwar menjadi perdana menteri, maka peralihan generasi akan lebih jelas. Ahli Parlimen Rembau menambah bahawa untuk empat tahun akan datang, kedua-dua Pakatan Harapan dan Barisan Nasional harus mengetepikan politik kecil dan bekerjasama untuk melaksanakan pembaharuan institusi di negara ini.

0 comment... add one now

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.