Antara Sebab Malaysia Kalah Dengan Singapore

 photo from ammboi.com
 
Salam semua...
Pembaca semua mesti nak tahu kenapa perlawanan bolasepak antara Malaysia dengan Singapura kalah...
Klik Seterusnya untuk mengetahui sebab-sebabnya...





Sumber

{ 10 comments.. read them below or add one }

Manjungmari Manjungmari August 12, 2011
Salam...

Blog tuan telah saya linkkan dalam blog saya... selamat menulis..
si para para si para para August 13, 2011
hehe lawak panas ni..

nape malam tu diaorang tak pakai jersi kuning ae..kan lawan tempat sendiri...
patut la kalah..
Amirul Amin Amirul Amin August 13, 2011
nak kena budak2 ni..hehe
kaizen kaizen August 13, 2011
sumpah xde keje sape yg edit nih...

*meh dtg blog... ade kontess kalau nak duit raye laa...
sabree hussin sabree hussin August 13, 2011
wah ni rupanya puncanya kenapa dia kalah
ampuntuan ampuntuan October 05, 2011
Malaysia ni stended estet jer!!

Anda sangat dialu-alukan untuk komen di blog ini.